torsdag 23 augusti 2012

Kämpa

Faller bara djupare och djupare.. jag ödslar så sjukt mycket energi på saker som är så onödiga. Koncentrera dig på saker som är betydligt viktigare.. mig själv! Allt var så mycket lättare när man var liten, jag längtar tillbaka till tiden då man sprang naken på gräsmattan eller hemmakvällarna med mamma och pappa. Allt ska vara så komplicerat nu, jag vet att man nån gång ska bli vuxen men måste det gå så fort?! Jag saknar tiderna på noltorp då jag såg ut som ett freak, haha sjukt att jag kan sakna det. Saknar tiden då jag frågade chans på alla killarna i klassen, jag längtar tillbaka till tiden då jag var liten, då problemen man hade inte egentligen var några problem. Jag har det bra nu också det är inte det. Men vissa saker i mitt liv gör mig så trött så ibland tänker man varför? ska mitt liv vara såhär? Livet går verkligen i kurvor, upp och ner. Jag vet inte va jag ska skriva

Inga kommentarer: