söndag 26 augusti 2012

future

Nya möjligheter. Har gjort så dumma saker.. måste skärpa mig. Nu börjar jag om å kämpar, aldrig ge upp. Ibland är allt bara så svårt men det är då man ska försöka tänka att man ska klara det. Jag vet att jag kan och jag vill, så kör kör bara! Fan va tiden går fort, sommaren är redan över. Alltid lite deppigt när vintern kommer, det blir så himla mörkt å grått men det blir väl sommar en gång till antar jag! Ibland vill jag bara veta hur mitt liv kommer se ut om 10 år? Hur kommer allt vara? Spelar jag handboll? va kommer jag jobba med? vart kommer jag bo? det känns läskigt att tänka på framtiden för man vet inte ett piss. Fast vill man vet precis allt? det blir nog rätt tråkigt. Men jag tror att jag kommer vara samma person som jag är nu som jag är om 10 år det är rätt som är säkert! Jag är alltid jag och ingen annan.

Inga kommentarer: