onsdag 22 augusti 2012

I hate this part

Jag vill ge dig allting du pekar på, jag vill ge dig hela mitt hjärta, du är så fin. Ibland förstår jag inte varför man ska börja tvivla.. tro på sig själv är väl A & O. Jag vill inte känna mig osäker å jobbig. Jag vet att man ska intala sig själv att man är bra och att man är stark. Ibland är det bara så svårt att göra det. Nu för tiden är jag så himla glad.. åh det är så skönt att man får vara det. Det har varit mycket jobb å mycket handboll men det är ju mitt liv & för tillfället älskar jag mitt liv och alla människor som kretsar runt mig. Ni betyder så otroligt mycket(: Åh såklart finns det människor som jag bryr mig extra mycket om och ni vet vilka ni är. Det känns som jag inte visar tillräckligt mycket uppskattning, det måste jag ta å göra! Jag är så trött på vissa just nu, fast det är jag alltid men det finns ju alltid någon man stör sig på. Jag hatar verkligen när folk fjeskar för en men i själva verket så bryr sig personen inte ett skit åh det lyser verkligen igenom. Jag pallar inte, jag orkar inte vara otrevlig eller taskig mot ngn. Jag hatar denna delen.

Inga kommentarer: